.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور فوری استاندار مازندران به فرمانداران:
حسینی پور: هیچ مسافری نباید بی سرپناه باشد
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به وضعیت نامساعد جوی در استان تاکید کرد: هیچ مسافری در چادر یا بدون سرپناه نماند.
حسینی پور: هیچ مسافری نباید بی سرپناه باشد

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمود حسینی پور شامگاه سه شنبه با تاکید بر این مسئله گفت: تمامی فرمانداران باید در اقامت مطلوب حتی برای مسافران در چادر باید تدبیر مناسب را ببینند. 

 

وی با اشاره به استقرار وضعیت نامناسب و سرد جوی در استان افزود: تمامی فرمانداران ۲۲ شهرستان باید به تهیه سرپناه مطلوب برای مسافران اهتمام لازم را داشته باشند. 

 

استاندار مازندران تاکید کرد : فرمانداران از ظرفیت مساجد، مدارس ، راهدارخانه ها و پایگاههای امدادی برای استقرار مسافران و گردشگران استفاده کنند. 

 

حسینی پور اظهار داشت: نباید هیچ مسافری بدون سرپناه در شرایط سخت ناشی از وضعیت بد جوی و برودت هوا قرار گیرد. 

 

 هواشناسی مازندران در روزهای اخیر  با پیش‌بینی ورود سامانه سرد بارشی، نسبت به بارش متناوب باران در ارتفاعات برف و کاهش محسوس دما و وزش باد در مناطق مختلف بویژه نیمه غربی این استان هشدار داد. سامانه سرد بارشی که  از عصر روز دوشنبه هفته جاری مصادف با نخستین روز سال جدید در استان فعال شد تا آخر هفته ادامه خواهد داشت که طی این مدت علاوه بر بارش متناوب باران و برف و کاهش محسوس دما، با وزش باد نیز همراه است و طبق این پیش بینی دمای شبانگاهی در برخی نقاط استان  به منفی سه درجه سانتیگراد خواهد رسید.

 

مازندران در سومین نوروز کرونایی شرایطی متفاوت از دو نوروز ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را سپری می‌کند. سفرها به طور رسمی امسال از سر گرفته شده و به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان حدود ۳۰ درصد نیز بیشتر شده است و طبق آمار  این اداره در طی چهار روز اخیر بیش از دو میلیون شب اقامت در مازندران ثبت شده است. ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.